torek, 16. november 2010

Nanny McPhee je skulirana varuška!



Se sprašujeta kdo je ta Nanny McPhee, z malim "c" in velikim "P"?:D Glas in stas ji je posodila čudovita igralka Emma Thompson, ki jo poznate kot hecno profesorico iz filma Harry Potter in jetnik iz Azkabana.


Emma Thompson

Harry Potter in jetnik iz Azkabana

Torej, to je gospa neprijetnega videza ;), ki pride tja kjer jo obupani starši potrebujejo. Njeno geslo se glasi takole : "Kadar me potrebujete, vendar pa me nočete, moram vseeno ostati. Kadar pa me želite, vendar me ne potrebujete več, moram oditi."

In zakaj tak sloves? Današnji starši redko posežejo po strogih ukrepih, ki bi njihove ljubljenčke naučili olike. Tako vam tukaj predstavljam varuško vseh varušk, ki s "trdo roko" nauči kar je potrebno :)

Nanny ima 7 medalj, ki jih na koncu zgodbe, ko vso situacijo uredi, pripne tistemu, ki si jo je prislužil. Medalja za POGUM, PRIJAZNOST, ODLOČNOST, DOMIŠLJIJO, VNEMO, ROČNO DELO ter ŠIRJENJE VERE.

Obstajata dve verziji filma, ena iz leta 2005 in sedanja iz leta 2010. V prvi pride Nanny na pomoč očetu s sedmimi otroci, v ta drugi pa mami, ki mora poskrbeti za tri svoje otroke, dva nečaka ter za obstoj svoje kmetije.



Vsekakor vam priporočam, da si ogledate najprej starejšo verzijo, in nato še novejšo.


No, zdaj se pa pojdite kaj naučit od Nanny McPhee! :D


Natalkakotalka


1 komentar:

Cardarian pravi ...

Sem gledala prvo Nanny Mcphee in bom tudi drugo! Ja res je Emma Thompson je čudovita igralka!
Lep pozdravček
D.